måndag 5 december 2011

Tittis pärla...


Godmorgon December Måndag!

Isiga gator och aaaningens vitt ute denna morgon! Första tecknet på vintern!

Idag får ni se bilder från en liten pärla ute i skogen...
Ja, mitt i ingenstans ligger Tittis butik Hygge Hjörnet.

Mitt i ingenstans är mellan Knäred och Hishult, närmare bestämt i älskade lilla Kåphult där min mamma växte upp och där jag gått och dragit julgranar i skogen i mååånga år när jag var liten. (vi sålde julgranar, och hela barnaskaran fick följa med ut där förstås!)

 Tittis butik har öppet from 2/11-20/12. Lör-Sön 11-17

Det är häftigt med godbitar som ligger så där i ingenstans...
Kolla mitt sällskap, kan det varit något i glöggen eller skumtomtarna som gjorde dem så här galna och spexande?! De såg liksom likadana ut på alla korten...
Kom & köp!
Här har vi kassadisken...Old time style!
Titti är allt en liten sakletare, så även om det är mycket saker så är det inte riktigt allt som är till salu...Men kanske om man frågar snällt..?!
Ha en go dag!
Kram Mariette


11 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
vilket härligt ställe ni har varit på ser mycket som jag skulle kunna tänka mig:)
kram
sandra

Skatan sa...

Men wow! Ett sådant ställe där man kan bli kvar länge länge!!! Synd att jag bor där jag bor!

Allt väl idag?

Kram!

Annakarin

Rosor och Spetsar sa...

Vilket underbart ställe , jag blir så sugen på att ta en tur dit - synd bara att det är så långt bort.
Visst är det härligt att hitta små pärlor här och där.
Gillar din krans med snöstjärnan
Ha en fortsatt fin vecka
Kram
Annelie

Tusenfröjd sa...

Verkligen en liten pärla! Det är sådana ställen där jag oftast brukar hitta något som man bara vill ha och så är det inte till salu!! Hihihi
Ha en fin dag / Liv

Lilla Majken sa...

Oj, vilken mysig butik och vilka sötnosar. Jag försökte ta ett julkort på mina tre i helgen, gick inget vidare.
Ha en fin kväll.

Kram Therese

Viola sa...

Den där butiken skulle ha varit ett eldorado för mig :) lyllos dig som kan besöka denna..hoppas helgen varit bra, ha det gott, kram

Anneli sa...

Oj, oj.....vilket ställe!

Men visst är det så, guldkornen hittar man där man minst anar det!
Önskar jag fanns lite närmre denna guldgruva..........

Sötnosar, dina barn, kul med spontana foton som visar verkligheten.

Kram Anneli.

gamla skolan sa...

Verkar vara ett helt otroligt ställe , mysigt med alla prylar , inget för minimalisten , hehe !
Kramar // Susanne ♥

AnnaHelena sa...

Vilket smultronställe! Det är så charmigt med såna där små ställen, tycker jag! Kul att det finns!

Kram // AH

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

ett ställe man kan "skrutta" runt länge och titta på allt vackert ...*ler

kram från Göteborg.
pernilla

Unknown sa...

i desire inmy heard to create a shop like this one... it is warm a fullo f wonderful items... many kisses form italy
simona