onsdag 21 december 2011

Du vackra vita!


Så vackert det var att snön fortsatte falla idag...,
(även när vi tog detta kort vilket syns på koftan!)
och över det hela sken solen och det var gnistrande fint. Vem hade trott att det överhuvudtaget skulle bli snö denna veckan...Inte enligt meteorologerna i alla fall!

Just nu finns det bara tid till blommor och blommor och åter blommor.
Bråda tider med presenter och julgrupper, - och ja, jag jobbar på och letar efter min försvunna röst.
Snälla, jag behöver dig...
Hoppas du också njuter av julens blommor!

*Vintervita hälsningar Mariette*

8 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
visar imorgon en vacker bukett jag fick med mig hem idag...
så härlig bilder och vackra blommor....
kram
sandra

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Mycket vackert! kram

gamla skolan sa...

Vackert !!!! Ja , jag njuter också av julens blommor :)
Kramar // Susanne ♥
Ps hoppas du hittar rösten snart

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Oh så vackert..
Jag njuter av alla blommor, speciellt de du viasr i alla dina fina arrangemang.
ha en fin dag.
kram kram
Jessica

Casa of Mia sa...

Underbar bukett kram

Fröken Fräken sa...

Här finns det fullt med vit snö, men jag skulle mycket hellre byta ut den mot många vackra vita blommor! Hoppas att du hittar din rst, själv tycker jag att Apoekets Strepsilstabletter hjälper mot min hals.

vardaxlyx sa...

Underbar bilder =)
Kramkram

Anonym sa...

Du får ha en riktigt God Jul!

Kram