torsdag 22 december 2011

Bordsdukningar...


Bordskrans, beställd till idag

Tänk så många vackert dukade bord det kommer att vara på Julafton...

Att väldigt väldigt många lägger stor energi och vikt vid att ha ett tjusigt dukat bord denna dag är tydligt...Och det är så roligt när folk berättar om sina planer vad gäller bordsarrangemangen. Det ger mig tips och idèer också.
Jag är för tillfället så dålig på att skriva några hälsningar till andra. Men tusen tack ni som skriver en rad här.
Lite trött nu kan man konstatera, men snart är det jul och två dagars ledighet, och hey, idag kan jag prata igen (om än väldigt hest)...alltid är det något.

Vi ses!
Stöka lugnt!
Kram Mariette


12 kommentarer:

Casa of Mia sa...

Så vacker, en sådan vill jag ha på mitt bord kram och trevlig kväll

Anonym sa...

God Jul på dig och tack för besöket i din supermysiga butik! Kram Caroline

norrskensnjutning sa...

Verkligen fint att duka med detta:)Visst är det så att det är många julbord som ska dukas upp och visas från sin bästa sida på jul- aftonen:)
Jättefin bukett i silver och vitt i tidigare inlägg,me like:)
Önskar dig en underbart vilsam och mysig jul,så God Jul <3 från norr.

HEMMA sa...

Vackra bilder och en jätte vacker krans!
Önskar dig en riktigt God Jul!
MALIN

Annika Christensen sa...

Stöka lugnt själv.
Ha en God Jul
Kram
Annika

Johanna Stålros sa...

Underbar krans!!! Julkram ifrån mig!

Anonym sa...

Underbart fin krans! Skönt rösten börjar komma tillbaks. Ta det lugnt du också i stöket rara Mariette.

Kram Renate

Jenny sa...

Vilken vacker krans Mariette!

Ha en riktigt GOD JUL med dina nära och kära!

Kraam Jenny

mammaxtre sa...

Men så trevligt att duka med en bordskrans. Det har jag aldrig tidigare sett och för den delen inte heller tänkt att man kan ha. Man lär sig något nytt varje dag
:-)

Ha en fin dag

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej fina Mariette.
Vill önska dig och din familj en underbart GOD JUL.
Va rädda om varann.
Stor Kram
Jessica

Sofia sa...

Önskar dig en riktigt härlig och vilosam JUL!
KRAM SOFIA

hemma hos lilla mej sa...

Underbart vacker krans.En sån vill jag ha på mitt bord.Vad skönt att rösten har kommit tillbaka.Önskar dej en mysig dan före dan .Julkramar Rita ♥