lördag 10 december 2011

Smått & Gott...

Lite blandade bilder från senast inlagt i nätbutiken

Har fått önskemål om att lägga in fler av våra möbler på nätet, och ja det har jag faktiskt varit lite dålig med på sista tiden...
Svårt att få till en bra bild på stora möbler med en massa annat i vägen, men men...Jag ska skärpa mig och lägga in fler av dem, för vi har verkligen massvis mer än vad som syns i nätbutiken.
(Men man är ju givetvis tvungen att besöka oss för att se allt i möbelväg!) En del hinner inte ens ut ur verkstan förrän det är sålt heller och det är roligt!
 Klar idag blev denna annorlunda byrå med ovanlåda...

Bländad av Nobelfesten är det dags att sova...
Jag föredrar klänningarna och blommorna...men man har ju olika intressen!

Godnatt!

4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Samma här- jag föredrar dukningen- där ingår ju så klart blomarrangemangen och de fina klänningarna;) Natti

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken jättefin byrå, att den var så hög gjorde den speciell. Söta små svampar, det ska ju vara en svamp iår.
Ha en mysig adventssöndag
Kramar
AnnaMaria

Randiga Tråden sa...

Kannan är så söt.

Vardaxlyx sa...

Vilka fina bilder du bjuder på!
Önskar dig en kanon trevlig 3:e advent!
Kramkram