tisdag 6 december 2011

Snart dags för TV-rutan då...

Bild lånad av Patrik Henningsson,- som här är i redigeringstagen!

Godkväll!

Fick nyligen ett mail från Patrik Henningsson på TV4 Halland att inslaget som gjordes i min butik/hemma hos oss kommer att sändas (om inget oförutsett inträffar som det heter i TV världen!) på måndag den 12/12 i de lokala nyheterna, kl 6.30, 7.30, 8.30 och 9.30.
Sen kommer man att kunna se en längre version på Nyhetskanalens sida under Bohag, som denna serie heter.
(Klicka på länken Bohag ovan för att se tidigare säsonger!)

Oj, nu blev jag allt lite nervös...konstig känsla...Man vet ju inte hur man kommer att se ut och låta!!!
Får la hoppas på det bästa!

Vi ses!


5 kommentarer:

fröken knopp sa...

Spännande!!! :)

Varmaste Kramarna Elin

Det vita dårhuset sa...

Men Gud så häftigt :) Måste jag in och lyssna på ;) Kram Erika

Norrfrids Eija sa...

Tror inte du behöver oroa dig alls, vännen! Du är alltid så snygg här på bloggen och kan inte tänka mig något annat i TV heller! Lycka till!
Eija

Annika Christensen sa...

Vad kul det kommer att bli hur bra som helst. Jag skall titta påminn mig gärna. Kul att läsa hur bra det går för dig.
Ha det gott
Annika

Casa of Mia sa...

Så spännande! Kram