lördag 10 december 2011

Bordskrans


Bordskransen från tidigare i veckan;
nu "klädd" med röda minigerbera och ljus med ljushållare är på plats.
Det är vackert i mörkret det...

Hej och hå, städa och fixa och dona står på listan nu när man "äntligen" kommit hem från jobbet.
Varför tar liksom helgerna slut innan de börjat? Man kanske skulle byta jobb så man inte jobbade varje helg också?!

Neeej, jag byter inte i första taget...jag har hellre lite dammråttor i hörnen och ett operfekt hem.
Jag älskar mitt arbete alldeles för mycket för att göra något annat!

Nu njuter jag av lördagen!
Hoppas du också gör det!

Kram Mariette


4 kommentarer:

Jessica sa...

Jätte fin krans, jag har även helg jobb men jobbar bara var sjunde helg:-) Så i helgen njuter jag av ledigt ha det bra Kram jessica

Norregård sa...

Kan inte tänka mig att du skulle vilj göra något annat vännen:))

Men visst måste det vara segt att jobba varje helg..

Kram Malin

ANETTESHUS.COM sa...

Så vakker, Mariette!!

Ha en fortsatt fiiin helg!

STOR klem
Anette:)

Anonym sa...

Så vacker din krans är med de små minigerberan och med ljusen till, lovely!

Kram Renate