onsdag 7 december 2011

Att förändra sig lite...

Halloj!

Hur är det med er, är ni "bra" på att förändra er?
Det är ju lite svårt att våga ibland...
Man vet vad man har men inte vad man får, som med så mycket annat i livet.

Nu är det i alla fall vinter så då tänkte jag ta bort det blonda och bli mörkhårig!
Det är dags för det minsann känner jag...vinterförändring tror jag det kallas...?!!!
Så nästa gång vi ses är flätan betydligt mörkare (om jag vågar visa mig?!)
Ha en fin onsdag!
Och tack för att ni kikar in!

Kram Mariette

17 kommentarer:

CC sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
CC sa...

Heja, heja!
Jag gillar också att förändra sej ibland och har gått från ljus till rödhårig:)
Kram Cherstin

Vintage House sa...

Hej
Kan tycka förändringar är roligt har dock varit dålig på det på sista tiden.
JAg gick från blont, till rött engång och från blont till svart men det var för jobbigt för mig att hålla utväxten svart hela tiden..
JAg tycker att Pernillas jul var en bra bok men enkla tradionella och roliga recept...
kram
sandra

Unknown sa...

Spännande! Du ser nyslingad ut. Jag trivs med mitt mörka men till våren kommer jag nog bli ljus igen:)

Du har nog likadan blus som jag...
H&M?

Kram Anna

Anneli sa...

Men visst är det kul med lite förändringar ibland.
Men det är ju inte alla gånger man blir nöjd.............
Min dotter är snart färdig frisör, så just hår och färg och make-up får jag stå ut med att ändra på......

Ska bli spännande att se vad du hittar på med ditt hår.

Kram Anneli.

Norrskensnjutning sa...

Vad kul att förändra sig:)Du passar nog i både ljust och mörkt hår.Fin i flätan idag iaf:)
Ha en underbar em. & kväll:)Kramizar från norr <3

gamla skolan sa...

Oj så spännande att se !! Tror du är lika fin i vilket som ! Lova att du visar , kanske jag också vågar !!??
Kramar // Susanne ♥

Unknown sa...

Modigt, modigt, men som du vet "en skönhet klär i allt", kram

sussi sa...

Modigt:) jag gjorde mycket sådant förut men nu är jag nöjd som det är. blir lång eller kort lugg i bland. Fick mitt paket i dag från din nät butik. köpte dom röda ljuslyktorna dom lyser jätte fint. Kram på dig/ Sussi.

Lilla Majken sa...

Ja, samma tanke har slagit mig med, men jag var inte lika modig. Du är väldigt fin som du är men kommer säkert att passa lika bra i mörkt. Vad spännande!

Kram Therese

Malin`s Diner sa...

Jag vill se en förändring varje gång jag går till frisören. Betalar jag så mycket som jag gör, ska det märkas.

/Malin

Jessica sa...

Hejsan Ja jag brukar också förändra mig och bli mörkare vinter tid, fast i år är jag ljus än så länge:-) Ha en bra dag kram Jessica

jennie... sa...

Du kommer att passa bra i mörkt hår. Är så himla impad av din blogg. Gud va mycket fint du gör alls dina kransar inspirerar mig. Gå gärna in å kika på kransen jag gjorde i måndags, passa då även på att tävla om en fin lykta.
Kram jennie

Vardaxlyx sa...

Hej! Det är alltid kul att förändra sig men man har märkt nu i senare år att man vågar inte lika mycket som innan. =)
Våga mera hihi får väl bli mitt motto till nästa år.
kramkram

Vardaxlyx sa...

Glömde säga att du är jätte fin i håret!
kramkram

hemma hos lilla mej sa...

Bara så skoj att förändra sej!Våga och vinn eller spring och försvinn.Du är jättefin i håret.Ha en fin dag.Varm Kram Rita ♥

Berså sa...

Tror att det är bra med lite förändringar i bland ! Om inte annat så är det kul ...:)