söndag 15 december 2013

Söndagsmys


Snyggast att stötta sina amaryllisar med är väl ändå lärkgrenar...
 
 
Hej!
 
Nu har jag kommit hem efter ett skrattkalas.
Så himla skönt att få skratta så tårarna nästan trillar.
Och mysigt att sitta vid ett julfint bord med skimrande ljus en söndag som verkligen varit mörk hela dagen...
Därav bildkvalitèn också.
Men, det hör ju denna årstid till så det är bara att acceptera.
 
Jag satte mina favoriter just nu på soffbordet idag morse när jag drack morgonkaffe och var alldeles ensam i stora huset...
Ingen som tycker att "prylarna" är i vägen då i alla fall...haha...
 

 
Nu ska jag laga lite kvällsmat till mig och barnen som är hemma igen, skönt, och så ska vi förstås tända det tredje ljuset tillsammans.
 
Hoppas ni haft en bra dag!
Julstressat eller njutit, jul blir det alldeles säkert ändå.
 
Kram!


2 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

Underbar blomma ! Kul att få skratta ! Bra för ens inre .. Kram Jeanette

hemma hos lilla mej sa...

Superfin blomma ! Så skoj med massor av babbel och skratt .Ha en skön start på nya veckan .Kram Rita