fredag 6 december 2013

Desigual

 
Åååååhhhh vilka bistra vindar det blåser idag!
 
Isiga och råkalla viner de så man tror man förflyttats till mycket nordligare breddgrader.
Men, jag får ju verkligen användning för den nya jackan jag köpte igår.
 
Så otroligt varm och skön, (och så går den ner över rumpan!!), och med den absolut härligaste mjukaste luvan också...
 
Ett riktigt bra inköp.

 
Kännetecken för Desigual är de färgstarka mönstren.
Jag valde en svart jacka, men mönster och fina detaljer finns som alltid i deras kläder (denna jacka är röd och svart på insidan)
 



 
Önskar er en riktigt mysig fredag!
 
För mig och barnen blir det förstås Idolfinal och fredagsmys.
Tror inte vi blir ensamma om det...
 
KRAM!

3 kommentarer:

Rut och Signe sa...

Den passar dig perfekt! Idag bär det av till Linköping för att få gå på wiprea hos Nygårds Anna, svensk kläddesigner. Ska bli jätteroligt då det är första gången jag kommer med på en sådan rea. Bara inbjudna får gå så jag har lyckats få följa med en söt vän idag. Kram och mysig helg! Marie

AnnaHelena sa...

Jättefin!
Så snyggt med broderierna, du passar jättebra i den!

// AH

Anonym sa...

Som man brukar saga, allt klär en skönhet :)