onsdag 18 december 2013

Årets julhälsning från Bolagsvillan

 
Årets julkort från Bolagsvillan
 
Hej i Julstugorna!
 
Hur har ni det?
Har ni läget under kontroll, har ni det stressigt, njuter ni av denna tid som är nu eller är det allt annat än julefrid...
 
Jag kan säga att jag hinner inte tänka så mycket mer än bara jobb.
Samtidigt är det ju världens roligaste jobb (men också slitigt och skitigt) att få gå loss och skapa ljusgrupper, julgrupper, julbuketter, jularrangemang och få vira in fina paket med fina saker från min butik...
 
 
 
Att skicka julkort är en jättefin tradition tycker jag.
Så det vill jag gärna hålla fast vid.
Och visst är det roligt att själv få komma hem om kvällen och öppna de breven, julkorten som ligger i postlådan...
Många har sina små traditioner med vad de brukar ha för motiv/tema.
Själv har jag blivit en "kollagejulkorts" skickare.
 
 
Ikväll blir en riktig TV-kväll.
Såg ni nya brittiska serien igår The escape artist?
Brittisk spänning på hög nivå.
Inget för nervklena med andra ord...
Ikväll kommer del nummer två...
 
Kram från mig


2 kommentarer:

Jenny sa...

Här är det lugnt, ingen stress. Älskar att få och skicka julkort, brukar göra några egna också bara för att det är så kul. Jag har också följt The escape artist, sista avsnittet ikväll, spännande!!!

Ha det bra,
Jenny

Designe sa...

Så fint kort och läcker bild! Jag ser the escape artist och det ääär läskigt å jag blir lite mörkrädd men ser den ändå! :)
Tack för din kommentar hos mig!
Önskar dig en underbar jul!
Kram :)