torsdag 12 december 2013

Påfyllning av Iris Lights och förändringar, -jag inte begriper mig på...

 Iris Lights Silver
 
Hej!
 
Åååååhhh jag blir tokig...
Vad är det nu blogger kokat ihop.
Går inte att komma in på sin blogg om man inte uppdaterar till Google Plus, och vad händer då liksom...
 
Försökte komma runt detta och logga in som vanligt men det gick inte...
 
Sen kom jag på ett annat sätt att komma in utan att uppdatera mig, men hur gör ni andra?
Uppdaterar till Google Plus och sen är allt frid och fröjd igen och allt ser näääästan ut som innan?
Eller?
 
Dessa uppdateringar...
Man kommer inte undan dem, men när man inte vet och inte begriper är det enormt frustrerande.
Som när det helt plötsligt dök upp för många bloggar att om man inte betalade så gick det inte att ladda upp bilder...
Det löste sig och den stormen lade sig, betala en liten summa varje månad och du får ladda upp bilder, fine, inga problem, men denna uppdatering känns som grekiska för mig.

Att ha Google plus blir det samma som innan för sin blogg utseendemässigt...
 
Varför utbildade man sig inte till datatekniker?
Eller gifte sig med en...
I dagens samhälle med allt man ska hålla på med så förväntas man fatta så mycket...
 
Idag blev jag i alla fall toklycklig när den efterlängtade påfyllningen av Iris Lights kom.
Jag har fyllt på med vita och andra färger jag haft i lager innan.
Nya färger i nätbutiken är Silver, Christmas Green och Dusty Pink.



 
Kram!
 
Från en frustrerad Mariette

2 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

håller med man blir tokig ! tur att mannen i huset här kan det mesta ..fina slingor ! kram jeanette

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh nej säg inte att det kommer hända något nytt med blogger är inte min bästa sida med allt vad elektronik heter och tyvärr inte min man heller.Blev tokig förra gången när det var om bilderna och man var tvungen köpa sig utrymme helt galet. Håller tummarna att det inte händer något mer.
Kram Theres