onsdag 11 december 2013

Hagedornhagen och annat...

 
Nu går dagarna så fort och redan nästa vecka är det de sista dagarna innan jul...
 
Aldrig hänger man riktigt med.
 
Var iväg och hämtade en nyinramad Hagedornhagen idag i stan så då passade jag på att komplettera lite snabbt med näääästan de sista julklapparna.
 
Har bara två stycken kvar nu.
Och jag kan säga att det börjar bli fullt i klädkammaren i paketberget.
Det är ju så roligt att få ge bort paket, (dvs om man vet vad man ska köpa).
 
 
Visst är det snyggt med svarta ramar till fjärilsprinten...
 
Nu ska jag vidare till mina blommor OCH målarpenslar.
Sista veckan har det försvunnit en del möbler och det tar tid att återställa med nymålat.
 
Kram Mariette

1 kommentar:

Rut och Signe sa...

Längtar till julen nu då jag ska få en välbehövlig vila. Ska bli mormor också vilken dag som helst och kommer att få vara med på dotterns förlossning. Kommer att bli en magisk upplevelse ett minna att vårda ömt och respektfullt. Byrån du visar är läcker. Skulle gärna vilja ha en sådan i sovrummet i framtiden. Kram och ha en fin vecka!