tisdag 3 december 2013

På fönsterbrädan skimrar det...

 
I fönstret i stora rummet...
 
 
God Morgon!
 
Oj vilken lyx jag har idag...
Dvs jag har hemma morgon. Barnen har studiedag, nyhetsmorgon på TV4, tända ljus, kaffe i lugn och ro och så lite jobb framför datorn...
Känns galet lyxigt att få en sådan morgon efter en massa jobb och inte hunnit vara hemma med barn på flera veckor...(inte ens på höstlovet blev det en timme över att vara hemma)
 
Idag kompenserar jag lite för det.
Känns bra för mammahjärtat.
 
Nytt i nätbutiken idag är de otroligt fina stjärnorna från GreenGate i silverfärgad metall, och de så söta silverfärgade ljustomtarna också från GreenGate.
Jag bara älskar dem...



 
Tomtar, stjärnor och ljuskoppar Tine K finns i nätbutiken.
Krukorna från Frejas Boning säljer jag bara i butiken.
 
Ha en riktigt fin december tisdag!
 
Här blir det bla julklappsinköp.
 
KRAM
 
Uppdatering; Stjärnorna är slut.


Inga kommentarer: