lördag 7 december 2013

Bland julens vackraste...

 
Hej Hopp Skimrande Soliga Decemberlördag!
 
Vilket vinterväder vi har idag med sol och ett duntäcke av snö...
 
Helgen står för dörren och i Bolagsvillan ska det bla göras julgodis och städas och fixas med julklappar.
 
Längtar sååå mycket efter en joggingrunda, men attans vad halt det är,...lite läskigt, -får kanske bli vinterpremiär för broddarna på joggingskorna. De har räddat mig många gånger och gett mig möjligheten att få springa trots glashala vägar...
Jag kan ju inte leva utan min motion och i dessa dagar innan jul så blir det ofta svårt att hinna med just den där motionen och friska luften!
 
Något annat jag inte kan leva utan är blommor!
 
Julens vackraste är väl ändå amaryllis...
 


 
Ha en toppendag fina bloggläsare!
Ses snart igen!
 
KRAM!

2 kommentarer:

AnnaHelena sa...

Jag måste absolut hålla med dig! Amaryllisar är fantastiska! Ensamma eller i ett helt fång!

Kram // AH

hemma hos lilla mej sa...

Underbara bilder .Ha en skön lördag.Kramar Rita