måndag 23 december 2013

Hyacinter med halsband...

 
Hyacinter med "halsband" av silvrig buljongtråd, så enkelt och fint...
 
Hej Hopp!
 
Dagen innan den stora Dagen och allt ska falla på plats idag för många.
Förberedelser och förväntan ska uppfyllas.
 
Själv hinner jag knappt tänka på själva julen.
Den kommer som den gör.
För jul blir det alltid.
 

 
Bordsarrangemang till en kund på lågt fat fyllt med hyacinter, echeveria, kuddmossa, lärk och snö.
 
 
Ha en fin dag!
 
Brukar kika in på bloggen även på julafton men om inte,
så önskar jag er alla fina bloggläsare
 en riktigt riktigt god jul!
 
Kram!

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

GOD JUL Mariette, tack för fantastiskt fin inspiration under året.
Kramar
AnnaMaria

Hemma på Sjuan sa...

Så vackert! Förstår att du har fullt upp nu hoppas du får en lugn julafton i alla fall! Kram o God Jul, Suss

Fröken Fräken sa...

En riktigt härlig god jul till dig också! Hoppas du till slut får lägga upp fötterna och bara ta det lugnt på julaftonskvällen!

Anneli sa...

Tack för inspiration...............nu vet jag hur jag ska duka på julbordet imorgon!

Vill även önska dig en GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR,
Kram Anneli

. sa...

Hej Mariette!
Tack för alla fina bilder du lagt ut på din blogg detta halvår som jag följt din blogg. Önskar dig en härlig jul och hoppas du får koppla av helt även från bloggen. Den klarar sig en dag utan inlägg eller hur? Hade gärna tagit en tripp till din fina affär, synd att jag bor så långt från Knäred:-)
Kram från Anette i Segeltorp

Ekenäsliv sa...

Tack för all fantastiskt inspiration som du ger genom din fina blogg!
En riktigt GOD JUL önskar jag dig!
Kram Anna

UlricaA sa...

Ha en härlig jul! hoppas ni alla är samlade nu! kram!

Källeboda lantliv sa...

vill önska dig en riktigt skön jul ! tack för all inspiration till oss andra å dina fina bilder ! kram jeanette