onsdag 4 december 2013

Kära Tomten...lite Tine K vore fint...


 
Hej Hej!
 
Åh vilket ruskväder det är idag...
Mörkare än mörkt och regnigt och blåsigt.
 
Vart tog den skimrande decembermorgonen vägen?
Hoppas den snart är tillbaka för då är denna månad underbart fin...
 
Visst är det mysigt att komma hem på kvällarna denna årstid och adventsstjärnorna och ljusslingorna lyser upp så fint och stämningsfullt i och runt hela huset.
 
Jag säger som Petter (rapparen) sade idag morse på Mix Megapol när de pratade om trötthet och hur man tar sig igenom denna mörka årstid;
Omfamna mörkret.
 
(Tyckte det var så fint)
 

 
Har ni bakat lussebullarna och fixat julklapparna?
Jag jobbar på just julklapparna denna veckan, allt för att kunna koncentrera mig på jobbet framöver då det inte finns tid för egna inköp...
Både igår kväll och måndes kväll virade jag in paket efter paket i rödaste röda julpappret...
Känns skönt att vara lite organiserad...(kanske inte alltid min starkaste sida!)
 
 
På min egen önskelista till tomten står bla denna underbara keramik från Tine K Home som idag finns inlagt i nätbutiken.
 
God Onsdag På Er!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, de faten får tomten gärna slå in till mig också!!! Snygga och användbara till mycket. Denna jul har jag mycket på min egen önskelista och nu är en ännu ett tips ditklottrad, check! ;)

Kramisar
Ann-Britt