lördag 24 september 2011

Små tankar...


Jag vet inte om det är så bra att sätta ut pekpinnar åt andra...
Min lilla blogg handlar om det som intresserar mig, som fångar min dag för tillfället.
Så länge jag tycker det är roligt kommer jag att behålla bloggen, och den dag jag inte längre tycker det, då är det slut.
Det som ger mig så mycket glädje tillbaka genom att skriva och visa saker här på bloggen det är ni positiva medmänniskor som kommer in i butiken och säger att ni läser varje dag, att ni blir så inspirerade, att ni kör till Knäred för att besöka butiken för att ni läser, och så ni läsare som skickar små hälsningar både i mail och genom era beställningar i nätbutiken,- att ni tycker att jag ska "keep up the good work" och att ni läser, och att ni gillar.
TACK!!! Från hela mitt hjärta.

Hoppas ni haft en fin dag!
Jag har haft en kanondag, sol ute, sol inne och sol i sinne!

KRAM
M

4 kommentarer:

Life´s Silverlining and I sa...

Vill bara säga att jag läser din blogg regelbundet men det har inte blivit så att jag skriver inlägg så ofta. Men du har en väldigt inspirerande och fin blogg med vackra bilder!
Jag håller med dig, jag tänker som du skriver så länge jag har lust och uppmuntrande kommentarer är alltid kul att få.
Ha en fin kväll!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Å Mariette jag hoppas att du alltid ska tycka det är roligt att skriva på din blogg...Jag kikar in varje gång du gjort ett nytt inlägg och blir så inspirerad och du sprider sån glädje. Jag önskar ju givetvis att Knäred låg nästgårds för då skulle jag besöka din butik...men vem vet en vacker dag då tittar jag in...

Ha det så gott och är det någon som kommer med pekpinnar, bryt av dem!

Kramar,
Regina

lottens vita och gröna sa...

hej där sötis!
såååååååååååå rätt att blogga om nåt annat än det som är från hjärtat...bläääääää
tokgillar dig och din blogg för din passion och det är det som inspirerar oss!
varmkram lotte

Hella sa...

Hej i Knäred, jag tittar på din sidan varje dag och är varje gång lika glad att den finns. Jag får många fina tips och det är en ögonfröjd att titta på allt. Har även varit i din Butik som jag tyckte var underbart - lite långt från Stockholm men jag kunde klämma in den i min semesterresa....
Är avundsjuk på alla som kan gå på din kranskurs.
Ha det så bra och tack för att du dela dina tankar med oss