torsdag 8 september 2011

Då var det dags för kranskurs!

Kranskurs i höstens tecken
28 september

Vi binder höstvackert till ytterdörren,
en eller kanske två...
Allt material till kransen/kransarna ingår och även fika.
Pris 300 kr. Tid 19.00 och vi håller på ca 2 timmar.
Denna kväll har också alla som anmäler sig till kransinspirationskvällen 10% rabatt på allt i butiken.
(Gäller endast under kursen)
OBS; anmälan är bindande.
Begränsat antal platser.
Välkommen på en höstmysig kväll!

Anmäl dig på mailen tulipa@live.se eller ring 0430/50770


Jag hoppas vi ses!

Kransglada hälsningar Mariette

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Åhh en kurs helt i min smak, tyvärr lite långt bort bara;( om någon vill samåka från Stockholm så säg till. Kram Johanna

Anonym sa...

Kul! Är det någon som vill samåka från mitten av Skåne så hänger jag på:-)

Kram

Soportales 8 sa...

Kronan är mycket trevligt, men jag älskar hjärta enl! Enkel men sååå trevligt.
God helg! hälsningar :-)

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Va kul med kranskurs, oooh va jag skulle vilja lära mig det.
Lite långt från mig men får hoppas att någon i närheten kommer på samma fina idé som du :)
Ha en fin fredag.
kram kram
Jessica

Källeboda lantliv sa...

wow ! vilket fint hjärta du gjort ...du ger inspiration ..tack ! varför bor inte jag nära dig ..hade velat gå på den kursen ...älskar att skapa utav naturmaterial ..såå fint ...trevlig helg ! kram jeanette.kallebodalantliv