torsdag 29 september 2011

Blandade bilder från kranskvällen...

Blandade bilder från igår...

Hej på er!

Vilken trevlig kväll det var igår när alla kransglada tjejer dök upp redo för att pyssla och göra höstfint!

Bland all mossa, lingonris, kottar, kastanjer, äpplen och nypon var det knappt de hade tid att fika...och jag som bullat upp med fyra sorters kakor... Men lite fika slank det ju ner i alla fall.
Det böjdes hönsnät och det sprayades glitter och funderades på bästa dekorationerna för fullt...
Och det roliga är ju att ingen krans blir den andra lik! Alla lika fina och härliga!


Full koncentration!
De kransglada kom från bla Oxie, Örkelljunga, Markaryd...mfl ställen.
Tack alla rara som kom igår! 
Ni efterlyste kranskurs på nätet, en liten U-tube film hade väl varit nåt med instruktioner på halländska..*haha*... Vem vet, det kanske dyker upp?!!

 Nu ska jag förbereda lite inför morgondagen.

Vi ses snart igen!
KRAM
M

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Nämen gud sååå mysigt ni hade det..och så fina kransar !!
Kraaam Anette

Maria sa...

Men så kul det hade varit att vara med. Och ja tack tar gärna en kurs på halländska :) Kram Maria

Blueberry sa...

Very cute blog!

Anonym sa...

Det var verkligen urmysigt! Är mycket nöjd med mina alster, men vet inte var jag ska göra av allt... gjorde fler dörrdekorationer än jag har ytterdörrar... får nog ge bort någon :) Och du är en proffsig kursledare som säkert skulle göra sig bra som instruktör även på youtube!

/Maria från Örkelljunga

Källeboda lantliv sa...

Å den kursen ville jag med varit med på ...snyft ! såå fina kransar ..och att få skapa själv ...mysigt ...du är ett energiknippe ...kan du skicka över lite energi ...kram jeanette.kallebodalantliv