fredag 9 september 2011

Höstshopping

Hej på er!

Hoppas ni haft en härlig och höstsolig fredag!
Jag har verkligen kommit in i det rätta mysiga "höstmoodet" nu. För hösten är verkligen vacker eller hur?!

Har ni höstshoppat nåt ännu?

Jag lovade ju för några dagar sedan att visa min nya fuskpälsjacka (så nu får du se den Anna-Karin!)
På hemväg från Stockholm upptäckte jag att i var och varannan affär fanns det fuskpälsar,- med eller utan ärm och i olika färger och modeller.
*Jag gillar*
(Lika mycket som jag gillade min rosa fuskpälsjacka när jag var ca 25 är yngre!!!)


Denna svarta hittar ni på MQ.
Så himla mjuk och go...men inget för friluftsdagar direkt!



Hörrni vad roligt att ni vill vara med på kranskursen!!!
Jag blir så glad så glad!
Det kommer att bli en mysig kväll med massa tända ljus i butiken och trevligt kransbindande!
Några platser finns ännu kvar...

Te och lite god choklad står på tur för mig nu! Det är ju fredag...

Vi ses!
Ha en härlig lördag!

8 kommentarer:

På vår udde! sa...

Jäklar vad snygg den var, en sådan måste jag ha! Perfekt komplement till min Barbourjacka som passar perfa till fritidsaktiviteter. Skall på en del representation med kärlekens jobb i höst, och behöver vara lite elegant. Mot MQ imorgon alltså...

Kram Helena
Ps. Du är bara så himla snygg, så naturlig, var stolt!

bikim sa...

love your shop!
would you consider shipping to portugal?
so pretty!!!!
happy weekend,
Rosa

Anonym sa...

Mysig jacka. jag gillar pälsar i alla dess former:-)

Kram

Dr Molly sa...

Otroligt snyggt!!! Var har du köpt skorna?? Kramar

Karin A sa...

Så fin du är! Gillar också skorna jättemycket. Och vad kul att det blir en kurs i höst. Det låter så mysigt! kram

Källeboda lantliv sa...

Så jäkla snygg jacka om man får lov att säga så ...du passar den perfekt ..skitsnygg ! klart man ska klä sig i det man passar ..varför tänka på åldern ,,,den kommer ändå så fort ..jag vägrar också vara gammal ...tiden går ju så fort ...man måste leva här och nu ...jag har spetsat på lite höstnytt också ..köpte en rutig klänning med spets kjol till ...jag gillar ju den romantiska stilen också ..har spetsat på ett par stövlar från märket Napapirji....tror jag det stavas ...skitsnygga ...ett norskt märke på frammarsch ...kan tyvärr inte länka det ..men kolla in det på bloggen ..många snygga kläder och skor där ....trevlig helg ...kram jeanette.kallebodalantliv

Norregård sa...

Så fiiiiint, blir verkligen sugen på en fuskpäls!! Du är så snygg i den:)

Kram Malin

Maria sa...

Ursnygg....Visst är det snyggt. Har en "gammal" tar nog fram den igen nu.
Hoppas ni fick en härlig kransbindar stund.

Önskar dig också en jätteskön helg. Kramar från Maria