torsdag 15 september 2011

Älskar, älskar inte...


Vem vill inte bli uppvaktad med blommor?!

Hej Vänner!

Idag tänkte jag påminna er lite...
...att inte glömma bort att ge lite ögonfröjd då och då till någon du tycker om...

Det lyser upp, sätter guldkant och får personen i fråga att känna sig extra uppskattad och glad.
Vilket ju bara ger positiva ringar på vattnet eller hur?!
(själv blir jag uppriktigt väldigt glad när jag får en blomma!)

Idag kom det in en man som undrade om inte vi kunde börja med SMS tjänst...
Han hade glömt bort bröllopsdagen...(inte bra...)
Han var inte glad inför detta faktum, och det kan man ju lätt lägga ihop med att kärleken där hemma inte varit glad heller!
Viktiga saker det där.
Och eftersom vi alltid vill vara till lags så kanske denna SMS tjänst även kan vara något för dig, eller din käresta?!
Du meddelar bara oss vilket datum det är, vilket tillfälle buketten ska vara till; födelsedag, bröllopsdag och ev speciellt önskemål. Ditt mobilnummer och prisnivå på buketten, så SMS;ar vi dagen innan nästa datum du inte får glömma!
Och buketten väntar på dig klar att hämta dagen efter.
Tror jag absolut kan passa fler än denne man som föreslog detta...(ja även kvinnor kan glömma och vilja uppvakta!)

TREVLIG TORSDAG!
& tack för att ni kikar in!
*Mariette*

4 kommentarer:

mammaxtre sa...

Den första bilden är underbart fin.

Ha det gott

Hella sa...

Vilka underbara blommor ....

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken bra tjänst!! Med dagens teknologi finns det massor av häftiga tjänster som skulle kunna utvecklas...

Vilka vackra rosor det fanns i fånget med blommor!

Ha en fin fredag!
Kram,
Regina

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Jag håller verkligen med dig, blommor är underbart att få, jag blir verkligen glad av det :)
Ha en härlig fredag.
Kram kram
Jessica