onsdag 21 september 2011

Efterlängtade varor...,& inspiration!

Bilder via Femina Dk
Foto Lise & Kristian Septimus Krogh

Godmorgon!

Några bilder från ett underbart hem som jag gärna hade flyttat in i på stört!
Gillar precis allt! Smakfullt och personligt snyggt.
Vill du se alla fina bilder från detta danska hus gå in på dansk Femina...

Idag på morgonen kom en efterlängtad leverans.
Får se om vädret klarnar upp lite så det går att fota den. Just nu är det mörkt och regntunga skyar.
Tur att man i alla fall kan njuta av inredning vilket väder det än är!

*TJING!*

7 kommentarer:

Anneli sa...

Härligt foto på ett vackert hem.

Ska bli spännande att se din nya leverans....

Kram Anneli.

Anonym sa...

Hej, ja vad mycket fint det finns, ser att din kransbindarkurs är fulltecknad! Grattis, sa ju det! Lycka till! kram Vivi soltorp

STENLYCKA sa...

Hej kära Vän!
Tack snälla för att du finns som bloggvän,jag tycker alltid det är så härligt at kika in och njuta av ditt vackra hem och din trevliga butik som alltid ger mig ha begär....
Skall bli spännande att se vad underbart du har fått i din leverans,du har ju öga för det vackra!
Kram och ha en bra dag!
Raina

Viola sa...

Va dä inget du skulle berätta...nyfiken i en strut men avnjuter de vackra bilderna så länge :) kram

annashusidingtuna sa...

Hej!
Jag undrar samma som Viola......
Men fina bilder visar du idag!
Kram Anna

Mariette sa...

Hej!

Ni som undrar över det jag skrev igår...det kan jag inte berätta ännu. Det kommer senare.

Kram Mariette

Tess på Tilda och Mamma sa...

Även i norr är det regn hela dagen, och visst är det inte lätt att fotografera när det är mörkt ute blir inte lika fina bilder. I går fick jag också varor dom första julsakerna känns lite galet men det är bara kavla upp ärmarna och tänka lite jul så blir det nog bra bilder.Ha en bra dag.
Och tack för din fina blog blir lika glad varje gång jag kikar in till dig.
Kram Theres