torsdag 22 september 2011

Att klä hösten...och tack!

Att dekorera en ljuskrona efter säsong och exempelvis ha vid entrèn är trevligt... Ger ögonfröjd och ett extra varmt välkomnande.

Denna smidesstomme brukar jag använda mig av alla årstider utom sommar, då det mesta torkar så snabbt...
Igår blev det mossa, rönnbär, oxel, en vildvinsranka, några snöbär och äpplen som fick klä höstens variant.
Tack för era åsikter angående Facebook.
En del menade att de inte förstod vad problemet var och det kan man ju fråga sig...(?) Men "problemet" var att man kanske inte ska poppa upp för ofta på Facebooken så man inte blir som en tjatig kompis som ringer morgon/middag/kväll...ja eller nåt..lite den liknelsen drogs för mig och jag ville gärna höra vad ni ansåg.
 Bloggen är ju ett annat forum och där känner jag absolut att det är trevligt och personligt med regelbundna uppdateringar. Sen tycker jag det är så himla roligt att jag inte kan låta bli!
Jag är så glad för alla ni som läser här och hänger med på min lilla resa och intressen...det är ni som gör det så kul att fortsätta!

PS; Jag har inte Facebook privat, bara för butiken (nästan ensam om det eller?!)

Snart ska vi bänka oss till Robinson.
Mysig kväll!

KRAM
M

3 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

ja jag gillar då din fina blogg, du har så fina bilder och är inspirerande på många sätt! Kram Johanna

Ingrid sa...

Höstfärgerna är vackra.

Kram

gamla skolan sa...

Vackert vackert !!
Önskar dig en riktigt fin helg !
Kramar // Susanne ♥