onsdag 7 september 2011

Jag undrar...

Många gånger har jag fått frågan om det inte vore dags för en kurs, tex inför jul, inför påsk, göra arrangemang, dörrkrans...och jag har inte tagit tag i det för jag är inte sysslolös om man säger så, alltid så otroligt mycket som ska hinnas...

Men nu tänkte tänkte jag i alla fall pejla läget lite, efter påtryckningar igen..*ler*...
Är ni intresserade av en liten kransbindningskväll/höstinspirationskväll?
Vad säger ni, jag vill gärna veta...
Är ni intresserade skicka ett mail eller kom in i butiken.
(Så nu har jag frågat...)

Hösthälsningar
*Mariette*

9 kommentarer:

Millas hem sa...

Hade jag bara haft närmare, hade jag kommit på studs! =) Skulle gärna varit en klippa som du och Marie (VR) på att göra så fina kransar!=))

Kram Camilla

Karin A sa...

Jag hade kommit med en gång om jag bodde närmare. :) Kul att få så en "work-in-progress" bild på kransen. Jag blir igen sugen på att göra en själv. Kram Karin

UlricaA sa...

Viftar med handen!!!!!! jag vill vara med!!!!!

Aratorps Lena sa...

Kan du åka på turné??? I så fall JA GÄRNA! :) Kram

EvaB sa...

Det vet du att jag applåderar för!
Kram Eva

hella sa...

Skulle komma om det inte var så lång väg till dig

Anonym sa...

Ledsen att jag har så lång väg annars skulle jag komma på studs. Vet ingen som binder så fina kransar som du och Marie (Vita Ranunkler).

Kram Renate

Snäckskalsdalen. sa...

Jag hade definitivt kommit om jag inte bott så långt från Knäred!
Agneta kram

Anonym sa...

Hej! Vilka härliga färger och växter du har där i kransen! Ja det hade varit intressant om jag bodde närmare och inte hade gått en sådan kurs, det var roligt! Satsa på det absolut! Lycka till! kram Vivi soltorp