söndag 11 september 2011

En sen kväll och fulltecknad kurs...


Hej Söndag!

Här är det en lite seg dag efter en väldigt väldigt rolig fest igår!
Men det var det värt!
Och vilket perfekt väder det var, solig kväll och vindstilla natt...ljuslyktor lös i träden, bra musik och roligt sällskap! Supertrevligt med andra ord! (tack till Kent och Kicki!)

Jag sitter idag och försöker komma igång med min nya dator, bildredigeringsprogrammet osv, man måste ju bli kompis med den nya...så känns det i alla fall för mig som helst vill ha mitt gamla vanliga  som jag är bekant med och vet hur jag ska hantera...

Ni var många som var sugna på kranskurs så igår förmiddag gick de sista platserna.
JÄTTEROLIGT att ni är intresserade!
Det kommer att bli kurser i vinterns tecken inför avdvent så var snabb att boka då om du missade denna chansen... (känns inte roligt att tacka nej till er som också ville komma, men det går inte att vara för många).

Jag återkommer längre fram om kurserna inför advent,...innehåll osv.

Ses snart igen!
Kram Mariette

5 kommentarer:

Lenas trädgård sa...

Fest är alltid roligt! Behövs lite skoj i allt det "vardagliga"...
Vilken fin ljusslinga, finns den i webbutiken?
skulle passa i mitt växtlusthus i höst....
kram Lena

Källeboda lantliv sa...

jag blir helt kär i ditt fina hjärta ...ett sådant ska jag med försöka att göra ..har du hönsnät som stomme ? visst är det kul att få gå på fest ...vi hade också middag på en resturang med våra vänner igår kväll ...mysigt att bara vara ...kram jeanette.kallebodalantliv

Klokegård - Designa ditt Liv! sa...

Vad kul med kranskurs!

Ha en suverän vecka!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tänk om jag bodde närmare så att jag kunde vara med på en av dina kurser...

På tal om nya saker och att lära sig hur de fungerar, jag har beställt en ny mobil och undrar förstås om jag fattar hur den fungerar...

Ha en bra start på nya veckan!
Kram,
Regina

Hella sa...

synd att det är så långt mellan Stockholm och Knäred ..........
ha en bra vecka