tisdag 6 september 2011

GreenGate, I love!


GreenGate inspiration får ni ikväll,-
med ett smakprov av bilder från senast inlagt i nätbutiken.

Kollektionen i höst/vinter går under namnet Nordic Warmth.
Jag tycker det är riktigt fint...och sen älskar jag deras varma färger och mönster...det känns så levande och glatt!



Hallå kids, nu är fikan serverad...eller frukten kanske..(!?)...
Har du något favoritmönster när det gäller GreenGate?
Jag är faktiskt helt såld på alla själv, kan omöjligt välja, och det är ju det som är så charmigt med detta att man kan kombinera och mixa och matcha och det blir så rätt hur man än gör...






Sakerna finns förstås i nätbutiken!

Vi ses!
Kram Mariette

13 kommentarer:

Anonym sa...

Såå HÄRLIGA Green Gate muggar...och FINA bilder:)) Kram Maria

Chris B sa...

Underbara färger,vackra bildcollage
:))hälsn Chris

bikim sa...

so pretty ...
great photos!
take care,
Rosa

mammaxtre sa...

Åh så mycket fint!

Ha det gott

gamla skolan sa...

Så fina !! Jag har en del av dom där muggarna !
Kramar // Susanne ♥

Åsa sa...

jag förstår att du gillar Green gate...de ärju helt underbara :)
kram Åsa

Lenas trädgård sa...

Fint!
Läckra färger.Har själv ett täcke från Greengate, bonus när jag pren. på tidningen Isabella. SÅ fint! Ligger i växtlusthuset i korgstolen att krypa in i ...
Ha det gott!
kram Lena

LantlivsAnette sa...

Nämen gud sååå fint alltså..vilken mix o match..allting är ju fint..Nu ska jag kika in i din fina butik..
Kraaam Anette

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Vilka underbara bilder, jag scrollar upp o ner o upp o ner.
Kan inte se mig mätt, vill ha.
Kram kram
Jessica

rosenälvorna sa...

Ja, grengate är fantastisk mysigt, gillar färgerna och mönstren, gör mig glad :) Christina

Jenny sa...

Hej Mariette!
Hoppas allt är bra med dig!
Vad mycket snyggt från Greengate! Jag gillar att de olika mönstren passar så bra ihop:)

Kraam Jenny

Källeboda lantliv sa...

ja greengates porslin är underbart ...vill ha allt ....ljuvligt iinlägg du visar ..kram jeanette.kallebodalantliv

Kickan Style sa...

Härliga mönster och färger, man blir så glad av dem!! :)