onsdag 9 maj 2018

Somriga saker.


Är ni som jag...
Gillar att flytta runt på era krukor...?

Det är ganska tungt det...haha....Ja i alla fall när man pratar om utekrukor som är stora och tunga av jord och blommor. Puh...
Men det är ju lite trevligt att flytta runt på vackra saker i trädgården.
Gillar man att pyssla inne så givetvis gillar man att pyssla utomhus.😊

Ett betydligt lättare alternativ att flytta runt på är dessa moderna varianterna på plastkrukor från By On Design.
De finns i svart och grått. Har en matt snygg yta och formen av en klassisk lerkruka.

Fiffigt är också att de har en plugg i botten så om man vill ha dem ute och vill ha dräneringsmöjligheter så är det bara att dra loss den.




Festernas tid är här och att duka fint är så viktigt tycker jag.
Man äter ju verkligen med ögonen också.
😉
Det här blå tårt/kakfatet har jag precis fotat och lagt in i nätbutiken.


Himmelsblått...
Hur fint...


Svensk sommar...


Använder man dessa rustika härliga urnor som vas så sätter man tex en avklippt petflaska i så blir det vattentätt.


Imorgon är det Kristi Himmelsfärds Dag och då har vi stängt.

Men välkomna på fredag och lördag...
Då har vi så klart öppet precis som vanligt.

Och nyheter läggs fortlöpande in i nätbutiken.

Nu ska jag plocka rabarber.💚

Kram och Hej!

1 kommentar:

Carina sa...

Åh så fina plastkrukor ! Ja jag gillar också att flytta omkring krukor 🤗