fredag 11 maj 2018

Löddeköpinge Plantskola del 2 och tagliatelle klot!


Hej fredag.

Puh...hjärtat i halsgropen idag...
Det går inte att vara borta en dag så är man efter när det nu är säsong med blommor och vi har fått så mycket nya fina saker till butiken.

Allt tar sin lilla tid, eller mer korrekt uttryckt så skulle det heta allt tar sin stora rejäla tid.😊

Hur som helst.

Här kommer nu fler bilder från fantastiskt fina Löddeköpinge plantskola!



När man går på ett sånt här ställe så inser man VERKLIGEN vikten av dekoration i trädgårdens rum.
Det skapar magi och mycket känsla och personlighet.

Det är så fint när dekoren också har lugna färger som vackert smälter in med det växtliga.








Hade jag inte haft egna buddha figurer i butiken så hade jag definitivt köpt med mig ett härifrån.

Det är så fint i trädgården!


Och så var det ju de stora kloten jag såg här,- högt som lågt...
Galet snyggt och effektfullt!


Klot som är 60 och 70 cm i diameter har jag nu lagt in i nätbutiken.

(ni som efterfrågar mindre...jag vet ej när de kan tänkas komma i lager igen för dessa är så populära och tar slut snabbt men nu har vi alltså fått hem nya storlekar som denna gång är större...)







Dessa klot finns nu i nätbutiken.

Glad fredag!

Inga kommentarer: