lördag 26 maj 2018

Klänning och gullregn.


Hej lördag.

Kolla vilken snygg klänning vi fick hem till butiken igår från vår fina leverantör Lo-ika.

Detta är en favorit och storsäljare som vi förra sommaren sålde i bla svart.
Jag vet att några som köpte den kom in och sade att de nästan bott i sin klänning för den var så skön (och snygg 😊).
Gillar att den är rundad nertill med slitsar på sidorna som inte är höga utan bara så där lagom för att den ska vara smidig att gå i (om man vill ta långa kliv tex,...haha...)



Just nu är det förhandsbokning på klänningen i storlek S/M men L/XL finns att klicka hem nu.
(andra storleken kommer i nästa vecka)


Igår fick vi smått och gott av olika leverantörer och även denna favorit nedan finns det nu påfyllt av i nätbutiken.


Idag har vi mulet väder här hos oss.
Jag hade tänkt mig sol nu när man ska vara lite ledig...haha...solälskare som jag är, men jag hoppas den vill dyka upp igen.

Ska fixa lite i trädgården idag och då är det ändå skönt om det inte är för varmt...
Regnet hänger i luften men allt vi fått ännu är någon liiiiten droppe...och regn behöver vi ju verkligen för nu är det snustorrt.


Alltså vårt gullregn hemma är fantastiskt i år.
Det har aldrig varit så många klasar som det är denna maj.
Helt översållat är det...Och det är sååå fint att titta på det i kvällssolen för då skimrar det i gyllene guld ännu mer...


Detta gullregn är faktiskt något bland det första jag köpte när jag började fixa med trädgården när vi flyttat in.
Jag hade alltid drömt om ett gullregn så det införskaffades så klart.

Och det är ju det som är det fina med att ha en egen trädgård och man kan uppfylla sina trädgårdsdrömmar...😊

Jag planterade det först bredvid huset men insåg ganska snart att detta kommer att bli för stort där och flyttade ner det i backen.


Påminner om att imorgon på Mors Dag har vi öppet 10-12.

Välkomna.

Trevlig lördag!
💚💚💚

Inga kommentarer: