onsdag 30 maj 2018

Fotografering av trädgårdsmöbler...


Igår kväll lånade vi ut vår trädgård för fotografering av trädgårdsmöbler.
Jag kollade på när de jobbade...😊 Roligt att se andra flytta, fixa och dona och vara "in action".
Själv håller man ju på för jämnan också så det är så roligt att se andra göra samma sak.

Så när de fotade satt jag lite vid sidan om och knäppte några bilder för att inte vara för mycket i vägen...haha...

Min stora Tine K kruka som ses till höger i bild finns i butiken och de är såååå snygga och skapar verkligen en inramning.
Jag har satt jätteverbena i denna som kommer blomma med lila blommor på höga stänglar.

Bilden nedan är jätteverbena från förra året men så här ser de ut.
(finns i butiken nu)





Hur fina är inte dessa fåtöljer...?!



De körde några rundor med möbler och fotade olika modeller och kombinationer men jag gick in efter en stund och lät dem jobba i fred.
😉
Mycket knott kom det också,
Ja nu är de marodörerna här igen.
(får panik av dem faktiskt...)



Det skulle nog fotas ännu mer möbler här hemma idag...
Morgon och kvälls ljus är ju det finaste att fånga.


Mera nytt från Lo-ika som finns i butiken nu.




På promenaden härom kvällen såg jag att prästkragarna blommade.
Var så klart tvungen att plocka en bukett av sommarblommor som nu står på köksbordet och ger sommarkänsla.

Önskar dig en skön dag.
//Kram M

Inga kommentarer: