fredag 18 maj 2018

Det är inte lätt att vara rätt!


Alltså hur fin?!

Jag tycker den är ljuvlig...
Den hängande vasen som också så klart kan användas som kruka.

Just nu fyllde jag den med syrener och det doftar fantastiskt.


Heeeej fredag!

Så börjar denna arbetsdag lida mot sitt slut och jag tänkte mest kika in och visa upp denna nya skönhet...

Jag suckar över alla brev om allt möjligt idag...
Det är inte lätt att vara varken företagare eller medborgare ibland.
Att göra rätt för sig, och tro mig jag är så rädd att göra fel...
Här följer man lagar och paragrafer till punkt och pricka men att vara liten småföretagare är tusan ingen dans på rosor...om nu någon trodde det.

Suck och åter suck.
Vilket roligt inlägg, va...😏

Men så är det ju med livet.
Upp och ner.
Svårt och lätt.


Annars har det varit en fin dag förutom det.

Många fina kunder och en härlig kommentar vi fick precis nyss måste jag återge;

"Ni har så mycket fina saker...
Jag kan bara föreställa mig hur det ser ut hemma hos er."
-Sagt av en manlig kund.😊

MEN,om ni visst vad små fina ord betyder mycket!!!

Det tar en igenom allt man tycker är kämpigt.
(ja en del i alla fall...)


Vasen finns  i nätbutiken och på lagret i butiken så där får man fråga efter den ännu så länge...
😊


Nu ska jag göra de sista beställningarna här innan det blir hemmagjord fredagspizza och fredagsmys.

Såå värd det tycker jag själv,😉, efter en väldigt upp och ner vecka. känslomässigt av diverse...

KRAM!

Inga kommentarer: