torsdag 20 oktober 2011

Snart Guldkväll...

Imorgon är det dags för Guldkväll!

Jag har fått den stora äran att bli nominerad till Årets Köpman, och i varje kategori är tre stycken nominerade, bla finns det Årets Företag, Årets Kvinnliga Entreprenör mfl...

Från halv sex är det mingel och välkomstdrink på Strandhotellet i Mellbystrand och sedan börjar middag, underhållning och prisutdelning från ca kl 19.
Håll tummarna för mig nu hörrni!
(jag lovar jag blir inte ledsen om jag inte vinner,- i år igen!)
Jag är i alla fall stolt och glad nominerad! (Vem trodde man skulle få åka på Guldkväll två år på raken?!!!)

Återkommer med fler rapporter om detta ämne...

Så imorgon blir det till att fixa håret, ta på sig festblåsan och åka på guldkalas!
Kanske skulle man ta lilla guldväskan i handen och lilla guldfjärilen i håret så kaaanske kaaaanske det kan bringa lite tur?!

Ett som är säkert är att det blir favoritparfymen från Escada imorgon, kläderna är inte säkert...typiskt mig...

Vi ses snart igen!
Godnatt där ute!

12 kommentarer:

UlricaA sa...

Håller tummarna stenhårt för dig och för Hannas ridlärare Catrin imorrn! Ni är nominerade i varsin kategori :O) Lycka till! go girl!!!! Kram!

Linda Knäred sa...

Lycka till<3

hella sa...

Lycka till Mariette, håller tummarna för dig

Skatan sa...

Jag håller mina tummar och önskar varmt lycka till!

Annakarin

Anonym sa...

HÅLLER TUMMARNA SÅ DOM BLÖDER.KRAM ANNA

Mejrams! sa...

Jag håller tummar och tår för dig, den här gången är det nog din tur. Fast det är ju faktiskt riktigt bra att bli nominerad också, du är sedd för det jobb du lägger ner. Ha en riktigt bra kväll!/Kram Merja

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Mariette.
Vilken härlig kväll du kommer att ha imorgon, jag håller verkligen tummarna för dig och hoppas på den största vinsten i år.
Lycka till nu och ha en underbar helg!
Kram på dig.
Jessica

Kickan Style sa...

Lycka till!!

(härlig bild på stövlarna!!!)

Lilla Majken sa...

Jag håller tummarna och tror på dig, såklart! Lycka till!!

Kram Therese

n o r d i n g å r d e n sa...

Åh vilket party, grattis till nomineringen och stort Lycka till- hela linan ut!!! Mari.

Anonym sa...

Jag skall hålla tummarna för dig, hoppas du får ett pris, det är du definitivt värd. Väntar på att få se en bild på dig när du är festklar :)
Eva

Anonym sa...

Hej, Mariette och GRATTIS till nomineringen!

Jag håller tummar och tår!

Lycka till!

Kram Renate