onsdag 5 oktober 2011

Överväldigad...


  Idag morse ringde det från TV4 Halland...
De gratulerade till vinsten och undrade om de fick låna bilderna i mitt förra inlägg för att ta med på morgonnyheterna.
Klart de fick!
Ärad blev jag!

När jag körde hem ikväll kom jag på att jag inte tagit ett enda kort idag, inte likt mig...Jag tror det glömdes bland alla härliga grattis och glada tillrop!
TUSEN TACK!
Ni är ju fantastiska,
jag värdesätter dem allihop sååå mycket!!!

Sparar dem i hjärtat och plockar fram sämre dagar...
För alla dagar är ju inte guld och vinster eller hur?
Kanske därför man uppskattar det så otroligt mycket när det händer.
Bilderna idag är från förra hösten.
(Själv såg jag nyhetsinslaget på TV4 Play, tur det finns internet när man inte kan vara hemma vid TV;n!)
*Kram Mariette*

13 kommentarer:

Sussi / Sussinghurst sa...

Tillykke, tillykke - det er så velfortjent.

Soltorpsgarden sa...

åh så roligt! Grattis! kram Vivi soltorp

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag är så glad för din skull! Njut och spar känslan!

Kramar,
Regina

Enkla Ting sa...

Ett stort grattis till dig....
Det är du verkligen värd, så som du sliter & fixar & trixar....
Hoppas du får en fin helg!!!!
Kram Kajsa

IsJa sa...

Grattis och tusen gånger grattis! Du är en förebild!!
Kram Isabell

annashusidingtuna sa...

Hej!
Grattis till din vinst!
Kram Anna

Viola sa...

Vad glad jag blir, sänder över en stor grattiskram, VIOLAN

Karin A sa...

Vad kul! :D Och underbar höststämning du hittade från förra hösten. Ha en fin torsdag (här öser regnet ner)!

Kram Karin

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
Vad roligt att du blir uppmärksammad, det är klart du skall bli så duktig som du är!
Hoppas den här dagen också blir en glädjens dag för dig!
Kram Raina

gamla skolan sa...

Stort grattis !! Bilen är verkligen vacker !
Älskar också dina kransar :)
Kramar // Susanne ♥

Källeboda lantliv sa...

Grattis grattis .. Du duktiga kvinna ... Du har nog vunnit högsta vinsten känns det som .. Det bara ramlar ner positiva saker till dig ! Förstår att du svävar på moln .. Det är du verkligen värd ... Men så är du energisk också .. Du inspirerar andra .. Tack ! Ha en fortsatt bra dag ... Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Stort Grattis än en gång, det är du verkligen värd :)
Ha en underbar dag.
Kram kram
Jessica

Bleu Chine sa...

Hello fram France ! I discover your blog which is so colored, beautiful and happy. I would like so much an english version. Your language seems so strange to us !:) Have a nice day, Stéphanie