måndag 24 oktober 2011

Lite fortsatt guldglans...


Nu kommer kylan då blir det till att börja elda i kaminen i uthuset...,
 och här sitter jag och pratar!

Hej Hopp Måndag!

Hoppas ni mår bra där ute allihopa!
Idag forsätter lite guldglans att falla efter helgens gångna Guldkväll...

I de lokala tidningarna kan man läsa om vilka som vann och lite kort om vad och varför.
Idag på morgonen ringde de också från Hallands Affärer och ville komma och göra en liten intervju. Lilla jag i Hallands Affärer, har jag blivit en businesskvinna?!
Jag är bara någon som gör det jag brinner för mest, men det kan förhoppningsvis vara inspirerande för andra!
Artikeln om min butik kommer ihop med en vinnare från Varberg (som också har haft Guldkväll och en från Halmstad som ska ha sin Guldkväll till helgen.)
Kul att de valde mig från Laholm, kan det åter igen vara pga av bloggen?

Idag målas det bord och röjs efter helgen då det var mycket besök i butiken!

*Må så gott!*

Mariette

4 kommentarer:

MITT VITA HUS sa...

Grattis grattis till den fina nomineringen:) Mysigt med brasa:)

Kram M

Norr om Köpenhamn sa...

Stoooor grattiskram till Årets Köpman!! Så himla skoj för dig :o) Jättefina bilder på dig, outfit och frisyr :o)

I lördags när vi hade vänner på besök, lagade jag din uuuurgoda knäckiga äpplepaj, som jag har för mig att du skrev om förra hösten. Väldans god!!
Ha en fin start på veckan.
Kramis
Ulrika

Källeboda lantliv sa...

Ja det går bra för dig .. Just nu .. Grattis! Vi har en nästan likadan kamin .. Ger go värme .. Den vill jag inte vara utan .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Anonym sa...

Grattis till årets köpman! Det är du värd.Du verkar ha en väldigt fin affär. Och din blogg läser jag en till två gånger i veckan eller mer.Sen har du en jätte fin webshop.
Hälsningar Stine som bor på landet i Enhörna utanför Södertälje.