tisdag 4 oktober 2011

Jag vann fototävlingen!

Kommer ni ihåg inlägget där jag skrev att jag fick nypa mig i armen för att förstå att det var sant...och så kunde jag inte avslöja mer?

Den dagen hade jag fått reda på att jag var nominerad till Årets Köpman i Laholms Kommun och att jag vunnit en deltävling i fototävlingen som Lisa projekt för landsbygdsutveckling ordnat, också här i Laholm.

Idag var det dags att åka till rådhuset för prisutdelning och avslöjande av den slutgiltiga vinnande bilden.
Och jag vann...,(det fick jag reda på först ikväll), med denna bild, publicerad på bloggen i somras...

Förutom ära och lite pengar blir korten också upptryckta som vykort.

Kortet blev bara till av stunden när jag såg den...endast med tanken...oj vad vackert det är...och det räckte!
Utsikten är från vår trädgård över dammen vid Knäred Övre Kraftstation, en kväll när solen värmt dagen och allt var så stilla och fridfullt...

Bilden under;- sann glädje...*ler*...glad och stolt!


Känner mig verkligen som en lycklig liten skolflicka!

KRAM

33 kommentarer:

EvaB sa...

Grattis grattis! Ska bli roligt att köpa och skicka de vykorten! Verkligt vacker bild!
Kram Eva

Det vita dårhuset sa...

Men jösses :)!! Grattis i massor!!! Underbar bild så helt rätt att du vann :)

Kram Erika

Karin A sa...

Åh vad roligt - massor av grattis. Bilden är ju jättefin och vad kul med vykort och allt. Kram Karin

Norrfrids Eija sa...

Grattis till utmärkelsen, bilden är så vacker, och du ser verkligen ut som en glad skolflicka, vacker som en ros!
Ha det gott,
Eija

UlricaA sa...

Stora grattiskramen!!!! Gosh så roligt!!!!!

Moodboardwithflowers sa...

Grattis! Det förstår jag!!

G:a Affären sa...

Grattis söta skolflicka! Bilden är så fin och jag kan förstå att du vann, utan att ha sett de övriga bidragen.
Cia

STENLYCKA sa...

Gratiskramar i massor till dig! Vad roligt, bilder andas sommar och stillhet, så vacker.
Kram Raina

Marie Louise sa...

STORT GRATTIS TILL DIG!
Kram Marie

Anonym sa...

Vad kul att du vann!

Stor grattiskram
Renate

Vitt hus med svarta knutar sa...

Miljoner grattis! Bilden är helt underbar! Du är bäst!

Kramar,
Regina

Johanna Stålros sa...

Stort GATTIS!!! så himla kul. Kram Johanna

Anonym sa...

Grattis! Du har förtjänat det.

Kram

LantlivsAnette sa...

Men GRATTIS kära du..det var du väl värd..Vilket underbart kort, och det är taget i din trädgård..jisses vad du har det vackert !!
kraaam Anette

Soltorpsgarden sa...

Jättegrattis, vad kul, jättefind bild! Kram Vivi soltorp

Vita Vardagen sa...

Så roligt! Stort grattis! Och vilket foto sedan, inte det minsta förvånad att du vann :)
Ha en fortsatt riktigt härlig dag.
Kram Johanna

Mejrams! sa...

Ett stort GRATTIS till dig, så himla kul! Jättefint foto! Kan du inte använda den i annonsen i Lantliv./Kram Merja

Karin sa...

Värdig vinnare!
Många varma Grattis kramar!!

Norregård sa...

Grattis!!!
Glad, stolt & vacker med all rätta:))))

Kram Malin

Unknown sa...

Vad kul.
Tycker bilden är helt underbar.
Ha det toppen!
Camilla

Merja sa...

Grattis! Bilden är väldigt fin.
Ha det gott!

Vintage House sa...

Hej
Ett stort stort grattis til dig så fruktanvärt roligt för dig:)
Bilden är så vacker..
KRam
sandra

Annas inspiration sa...

Vad roligt,
Grattis Mariette till en finfin bild!

Var jätteroligt att komma förbi din mysiga affär i går, mamma & jag kommer fler gånger. Men då får Colin stanna hemma hihi..

Förresten, ert hus ser underbart ut! Jag berättade för din mamma att vi var ofta hos Flammabadet när vi var små. Och varje gång vi åkte från Markaryd till Knäred tycket jag att det stora tegelhuset där ni bor såg så spännade ut. Och i går när vi körde hemåt kom jag på att det är ju DÄR ni bor :)Haha då hade jag även beundrat huset dagen innan när vi kom från Ullared också...

Jag måste bara fråga, har du haft en dröm sedan du var liten att i det huset ska jag bo? :)

Kramar Anna

Nystanet Woolly I sa...

Grattis, verkligen en underbar bild :)

n o r d i n g å r d e n sa...

Klart att du vann, du tar de mest proffsiga bilden med en sån härlig känsla och djup i, Stort Grattis!!! Mari.

Minna Mercke Schmidt sa...

Ja ja ja!!! Vad roligt! Stort grattiskram och jag håller med juryn, bilden är urläcker! Folkets jubel!!! OCh vågen! Minna :)

Lillemor sa...

Stort grattis till dig!

hella sa...

härligt bild .... vill sitta på stolen och njuta ........

Unknown sa...

Grattis!
Underbar bild, inte konstigt att den vann ;))
Kram Allis

HEMLÄNGTAN sa...

Så roligt Mariette. Det är du väl värd. Grattis!
Ditt hus, trädgård och omgivning är helt fantastisk. Det måste vara enormt inspirerande att bo så.

Kram, Jenny

Lilla Majken sa...

GRATTIS!! Du är så duktig. Jag blev inte förvånad när jag såg bilden. Superfin bild!

Kram Therese

Annas inspiration sa...

Hej igen!

Tack för din kommentar,
vad snäll du är som tog dig tid att skriva hos mig :)

Jag har lagt upp ett inlägg nu om din fina butik. Jag hann inte ta så många bilder av de fina sakerna, var tvungen att se till att min lille prins inte ruinerade mig?! haha
Men vi kommer igen!

Roligt där med huset! Fin kombination du fick till med både sambo & tjusigt hus :)hihi

Ja Gekås kan vara riktigt bra!!!

Ha det nu så gott
Kramkram

StrandviksVillan sa...

Hjärtliga gratualationer!!!

kram, Ann-Christine