onsdag 26 oktober 2011

Ljusslingor


Nu när mörkret faller tidigt vill man ju göra det extra trevligt och ombonat hemma eller hur?!
Ljusslingor står högt i kurs hos mig, jag tycker det känns så välkomnande och ger lagom mycket ljus
...mysbelysning...
Jag har faktiskt gärna en ljusslinga uppe året runt.
Dessa och någon modell till finns nu i nätbutiken

 Dessa slingor har jag fotat hemma, kaminspeglar har vi också i butiken i vitt och silver.
Älskar modellen på dessa...


En gråmulen och regnig dag är det idag, men inne kan man ju alltid mysa till det...

Ha det bäst!
Och tusen tack för att ni skriver de mest fina hälsningar jag någonsin fått!

KRAM
M

6 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka snygga ljusslingor och speglar, älskar ljusslinogor, har ju köpt den svarta med blommor på av dig, har den uppe- året runt! mari.

annashusidingtuna sa...

Hej!
Ja, nu behövs verkligen ljuset när det börjar att bli så mörkt.
Ha en bra onsdag.
Kram Anna

Lenas trädgård sa...

Så fina! Vill ha! MEN tror du jag kan ha i mitt växtlusthus? Räknas det som in- eller utomhus? Vi har eluttaget på insidan.
Jag får väl köpa en till o ha inne i huset annars, har ju den typ organzablommor från förra vinterns utbud. Alla beundrar den!
Hälsn Lena

Källeboda lantliv sa...

Jag älskar bara ljusslingor .. De sprider värme å glädje .... Så mysigt med dom .. Fint du gjort det .. Kram Jeanette.kallebodalantliv

Lenas trädgård sa...

Jag är tacksam om ni kan kolla om jag kan montera en slinga i växthuset!
Vi kommer ju inte att ha värme i vinter,eluttaget finns på en panel inne.
Jag vill i så fall beställa den med svarta blommor,återkommer om ni kunde få reda på lämplighet att ha dem i mitt växtlusthus...
/ Lena - igen

StrandviksVillan sa...

Så vackra slingor du har!
Jag har också en med små blommor framme året runt, så mysigt att tända den igen på hösten. Den är rätt lång, så på kvällarna behövs inte mycket mer än några tända ljus och slingan för passligt mysljus.

Ha en bra dag!
Ann-Christine