torsdag 6 oktober 2011

Kurs till advent...Vintervackert...


Många har ni varit som frågat blir det någon mer kurs...?

Och jag har lovat att skriva om det här på bloggen, so here we go, nästa gånger blir;

    16 & 17 November
   med temat

 VINTERVACKERT

Tid 18.30
Vi håller på ca 2 timmar
Pris 450 kr
I priset ingår en vintervacker dörrkrans och en adventsfin ljusgrupp
Fika med julsmaker bjuds det förstås också på och mysig adventsstämning i butiken med massor av levande ljus...

Det man ska ta med sig själv är ett fat/skål ca 19-24 cm i diameter som ljusgruppen ska göras på, (man kan gärna ta en vintage skål/soppterrin mm, men inte det dyrbaraste man har!).

Dagens bilder är några ur lilla arkivet igen...Har ju inte börjat fixa jul ännu!

Och sen måste jag meddela att den 16 är nästan fulltecknad (!) innan jag ens skrivit och satt upp lapp... Så är ni sugna, var snabba att anmäla er på telefon 043050770 eller skicka ett mail till tulipa@live.se
OBS; anmälan är bindande.

Hjärtligt och varmt välkomna på adventsstämning och skapande i blomsterverkstan!
*Mariette*


6 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej Mariette.
Ohh jag älskar verkligen julen med allt vad det innebär. Tyvärr så bor jag alldeles för långt bort för att dela men kollar in din blogg och inspireras enormt mycket här :)
Kram på dig
Jessica

Maria sa...

Tänk om jag bott i närheten...vad synd. Men jag väntar på dina att göra filmer :) Kram Maria

Hella sa...

får titta på din blogg på alla vackra saker ni gör ...av tradition gör jag en adventskrans med 4 ljus och röda band. Utan den kan det inte bli Jul

Anonym sa...

Härliga kransar:)) Tänk...det är inte långt kvar till jul egentligen...svårt att tro eftersom det varit så mildt och varmt...men det är härlig tid på året:))Kram Maria

HEMLÄNGTAN sa...

Önskar att jag bodde närmare så jag kunde gå på dina kurser. Det där är verkligen något som jag skulle vilja lära mig!

Ha en fin fredag!
Kram, Jenny

Viola sa...

Vem skulle inte velat vara med på dena kursen, ha en fin helg, KRAM