tisdag 6 februari 2018

Vårnyheterna droppar in...


Hej denna vintriga tisdag.

Jag har skyltat om i butiken eftersom vi har fått hem så mycket nytt fint så nu känns det alldeles extra fint så klart.😊

En riktigt snygg ljusstake som kom hem igår är denna som man kan ha både kronljus och värmeljus i.
Man behöver inte ha alla ljus tända samtidigt tycker jag. Det är väldigt fint att ha både och!

Tänker att man också kan lägga en liten blomma i några hål om man vill för att variera sig.
Tex en eller två nerklippta gerbera vore jättesnyggt att ha som mix till ljusen.


Och så har vi fått hem succèen igen, fjädrarna som är som blomsterknippen.
En ny färg för våren är ljusrosa.

Hur fin som helst!!!



Det har varit riktigt kallt nu två nätter och idag morse kunde jag inte låta bli att ta ett par kort innan vi körde hemifrån strax efter halv åtta...
Tänk så ljust det är på morgnarna!

Förra veckan var det svart denna tid på morgonen...


Frusit har det gjort på dammen nedanför huset...


Nu ska jag kolla ett recept inför helgen...
Sen blir det fortsätta plocka undan.
Blir alltid så stökigt efter en omskyltning.


Nytt i nätbutiken.

Kram M

2 kommentarer:

Anonym sa...

tror det var förra året du hade mörkrosa/gammelrosa/lila fjädrar och jag ångrar mig att jag aldrig beställde dem... Får du in de färgerna i år också? /Josse

Tulipa sa...

Hej!

Vi har även fått hem dem i gammelrosa, vita, mullvad.
De finns ännu inte i nätbutiken utan bara butiken men ska lägga in dem snart i webshopen.