tisdag 13 februari 2018

Älskar dig.


Älskar dig.

Perfekt till Alla Hjärtans
 eller någon annan härlig bukett så klart!
💓



Vi har fått hem så fina enkla väggvaser i klarglas.
Och en sån här vas behöver bara något litet så blir det perfekt.
Som något enkelt grönt, några strån, en gerbera för härlig effekt eller bara lite söt anspråkslös brudslöja som här...
Extra fint när väggen har en annan nyans.


Dessa storsäljarna finns åter i butiken/nätbutiken.


 I år kommer påsken så mycket tidigare än förra året så därför börjar sånt här flytta fram så smått...
Som de små cement kaninerna...



I en av butikens hörnor...

Och dessa snygga vägghyllor finns nu i butiken i vitt!
Finns i tre olika storlekar.


Bild lånad från Storefactory Scandinavia.

Ha en fin dag nu.

Och njut av en semla denna Fettisdag (eller två)😊

Kram M

1 kommentar:

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}