torsdag 8 februari 2018

Favoriter.


Godkväll.

Kikar in en snabbis för att meddela att nu finns fjädrarna påfyllt i webshopen i gammelrosa och vitt.


Fjädrarna är så vackra i vårens grenar men här har jag ju slagit på stort och maxat till det med blommor i nyans också))
Bara för att jag kan...😊
Annars är det förstås kvistar som gäller till dessa även hemma hos mig.


Precis tagit en kvällspromenad och nu ska jag fixa en efterrätt inför lördagen som ska in i frysen.
Så smidigt med den typen av "tårta".

Snyggingen glödlampa glas att hänga hittar ni nu också i nätbutiken.


Annars då...
Jo det var härligt med en vintersol som tittade fram i eftermiddes.
Ja och så smider vi lite planer för kommande tider.

Och såååå härligt med fredag imorgon ändå, 
det går liksom inte att komma ifrån att det är något visst.
Varje gång.😊

Kram från mig

Inga kommentarer: