onsdag 7 februari 2018

Butikspyssel och hemmapyssel.


Så här ser det ut i butiken just nu.
Det jag älskar med min butik är kombinationen av gammalt och nytt.
För det är just det som gör butiken unik.

Då kan det liksom inte bli samma hos grannen om man säger så...😊

Ljushållaren till vas som hänger där på vasen till liljorna ser ni den?
Så fin.


Jag skyltade ju om igår så idag har jag plockat runt mera och fixat.
Lite bokföring har vi klämt in också.


Denna piedestal stod och gömde sig i ett hörn men den är ju sååå elegant med sin marmor skiva också.
Jösses den förtjänades att lyftas fram idag tyckte jag!


Lite blommor, lite ljus, lite vackert och personligt...
Så vill man väl att ett hem ska kännas...

Jag jobbar på det hela tiden.
😊
Kan aldrig sluta.

Just idag har väggen som lagats här vid denna del vid stora fönstret i stora rummet fått sig en omgång vit färg.
Det blev så fint när det blev helt och nymålat.
"Fräscht"😉

Tack för hjälpen med murningen pappa!


Flyttar runt lite på senaste favoriten också.
Fjädrarna.
Jag kan ju inte ha dem på ovanvåningen när jag inte är där ljusa tider på dygnet förutom på helgen.
Det är ju synd när jag tokgillar dem))

Men ska de stå i stora rummet eller här i köksfönstret.
Ni vet det man gillar vill man ju ha överallt nästan!

Får nog bli fler fjädrar här i hemmet redan nu.
(men inte gula då ännunej...😃)



Fjädrarna finns i butiken i fler färger än vad jag hunnit lägga in i nätbutiken.
Bla gammelrosa, vita och mullvad.

Fin kväll på er nu,
jag tänker njuta lite sommar till Renèes brygga ikväll.

Mys!
💜

Inga kommentarer: