fredag 9 februari 2018

Och solen strålar in i varje rum...


Hej fina fredag.

Solen har strålat hela dagen och lyst upp varje vinkel och vrå och värmt så man inte ens behövt dra koftan om sig stup i kvarten, och ja så är ju vinter OS igång också.

Nu är jag faktiskt inte något fan av just detta men det är lite vintertrevligt ändå))
Och festligt och storslaget.
😊


Idag fick vi hem denna alldeles supervackra skålen med lock.

Jag tycker den är sååå snygg!

Så där så jag var tvungen att ta hem den och så var jag så klart tvungen att testa lite vart den skulle stå...

Hmm...
I fönstret eller på favoritbordet där bara det bästa får stå.
😊


Det var alltså på bordet nedan den fick stå.


Jag minns knappt om jag visat eller inte (kanske jag visat på instagram..?).
Men här ser man den lagade väggen vid dörren som pappa hjälpte mig med.
Den har gjutits ny och målats och det blev riktigt fint.
Jag är jättenöjd.
Skönt att få undan projekt man bara låter vara pga tidsbrist och annat som kommer emellan.

Vintern är himla bra att ha till sådana projekt.

Idag har jag dukat bordet till morgondagens kalas.
Att vara förberedd är min melodi i det mesta i livet och så gott det går.
Annars blir jag alltid så stressad och ja det blir jag ändå i sista minuten...haha...
Men att fixa allt man kan i god tid det gillar jag.

Kommer bilder på lilla dukningen imorgon.
Och så har jag använt mig av de små fina minivaserna som är nyss inlagda i nätbutiken.
Perfekta att bla duka med.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer: