måndag 26 februari 2018

En elegant detalj.


Fina fotoböcker ligger mig varmt om hjärtat och en elegant detalj till det är dessa förstoringsglas som jag blev så kär i när jag såg dem på mässan när jag gjorde vårens inköp.

Så snyggt att ha liggandes ovanpå en bok, på en uppslagen fin sida inuti en bok eller tidning, på ett skrivbord osv.

(Nu har jag lagt in dessa i nätbutiken.)



Idag är det tillbaka till verkligheten och jobbet igen.
Känns nästan overkligt att förra måndagen susade vi ner för soliga backar i alperna.

Semester berikar definitivt livet och ger nya perspektiv och intryck.


Jag råkade få upp en sida i boken som matchade))😊
Även mina tulpaner blev varmt vackra till det guldiga....




Isande vindar och så kallt idag men solen skiner och ljuset är fantastiskt.

God måndag!

2 kommentarer:

Lena sa...

Underbart förstoringsglas !

Tulipa sa...

Visst är det vackert!

Kram!