måndag 12 februari 2018

Rosor av olika slag.


Är kärlekens färg röd?

Jag vet inte..,
jag tycker den har alla möjliga färger jag...

Men visst lyser det röda vackert mot allt det vita?!
Och idag
ja då faller snön för fullt från himlen.

Den fina nya tröjan från Lo-ika med ros på ena sidan är en härlig t-shirt inför våren och också en perfekt present till Alla Hjärtans!


Vi fick hem dessa i fredes och nu finns de i både butiken och webshopen.
Så snyggt till ett par jeans också...😊


I år kommer både Alla Hjärtans Dag och fettisdagen tätt...
Hur ska man hinna fira allt...haha...
Och så råkar jag fylla år också.

Men alltså oroar man sig mer och mer ju äldre man blir..?
Jag börjar nästan undra.
Oroar mig för allt och inte hjälper det heller.
😉





Hoppas veckan börjat bra!

Kram

1 kommentar:

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams Jag har för dig, jag gjorde allt för dig, jag gjorde allt Jag bad honom med allt, jag gjorde löften men han vägrade. Jag stavade till slutet av mitt liv och jag spionerade det tillbaka till slutet av mitt liv. han såg det, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var inte detsamma, det var ungefär 4 pm. Jag blev så förvånad, jag sa att jag var så förvånad att jag var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom. Jag var så glad och gick för att vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag vet att du har ett förhållande med, skulle jag kunna hjälpa dig med den här personen. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan maila honom om du behöver hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.

1) kärleksspell
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässa Spells
4) Äktenskapsstavar
5) bindande stavning
6) Breakup Spells
7) Förvisa en tidigare älskare
8.) Du vill bli befordrad till ditt kontor / lotteri stavning
9) vill tillfredsställa din älskare
Kontakta den här stora mannen om du har något problem för en bestående lösning
genom {drogunduspellcaster@gmail.com}