torsdag 1 oktober 2020

1 oktober erbjudande!

Hej oktober.
 
Hösten är här och denna månad är ju den stora grejen Alla helgona och gravsmyckning.


Jag har inte börjat göra upp sådant ännu...

 

..men snart...
Har redan fått frågan om vi har sånt nu men det har varit aaaningens tidigt...
Dock är nobilis riset beställt nu och kommer i nästa vecka.
Det måste hinna mogna av som min leverantör sade...😊
Men det kommer, det är på G.😇
Supermysigt tycker jag som älskar doften av det...
Dofter är viktigt och ger minnen och associationer.
Jag är en riktig doft människa.

Men nu var det inte det jag skulle skriva om utan detta.

Att idag 1 oktober säger vi hej till hösten med fri frakt i nätbutiken på kläder, smycken och sjalar.
Vill du ta del av erbjudandet väljer du "Hämta hos Tulipa" när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-

OBS; Erbjudandet gäller ej i kombination vid köp från andra varugrupper.

Självklart ville denna sötnosen vara med och busa när vi skulle fota.
Haha...
Vi står och fotar och hon springer omkring, så där dyker upp från ingenstans, vi vet inte att hon är där bara och springer framför och hoppar och busar och stojar...
Hon är så rolig denna katt.
Står på bakbenen och sträcker ut framtassarna i luften när hon är på riktigt "kom och busa med mig om du vågar" humör.😍
Smygaren...
En annan superfin ny silkes sjal vi fått hem i vackra höstfärger...
Erbjudandet med fri frakt på kläder, smycken och sjalar gäller dagen ut idag 1 oktober.

Höstkram
💚

Inga kommentarer: