torsdag 22 oktober 2020

Högtryck i oktober.

En riktigt höstig stormig torsdagsmorgon har vi idag och nu har det gått en vecka sen jag skrev sist...
Inte bra, inte bra...😉

Jag har dock inte legat på latsidan så bloggen har blivit bort prioriterad, igen, tyvärr.

Vi har haft högtryck i webshopen och många varor som kommit in och som gått ut.

Så instagram och facebook har fått prioriterats.

Väldigt populärt har alla våra fina belysningar varit.

Sålt slut, ombeställts, sålt slut, ombeställts.

Roligt!
 
Änglarna, battteridrivna, är ju bara så fina...
Inte konstigt att de gillades av många...
Jag gillar ju också väldigt mycket denna fina pappersblomma batteriljusslinga.
Cremevit med guldfärgade kanter.
Perfekt att bla lägga över blommor som jag gjort här.
Buketten lyser extra vackert med dessa lagom romantiska pappersblommor i...😍
Dekorationsträd.
Sååå vackert också...
Stämningsfullt och enkelt elegant...

Japp, många ljusslingor...
Men det behöver man denna mörka årstid.

Igår fick vi hem julens doftpinnar och ljus från Klinta.
Åhhh, de är UNDERBARA!
Nu får man verkligen satsa på så mycket mys det går, speciellt i dessa konstiga tider när vi behöver det extra mycket.
Jag fotade granar i helgen och lade ut.
Succè.
Och jag förstår att de blev så omtyckta.
Jag tar inte bort mina där hemma...😍
Tänker inte ens släcka dem för de lyser så mysigt där på uteplatsen och dessutom syns de inte utifrån så de behöver inte reta någon...😂

Ja ni vet, typ, "åh hon har tjuvstartat det får man inte"

Men har man butik så har man.
Då måste bilder fotas och läggas upp innan det är dags.

Och dessa är verkligen fina.
Annars just nu förutom att skicka en massa paket, fota produktbilder och packa upp varor och fixa med butiken så är det ju gravsmyckning som gäller.

Alla Helgons helgen närmar sig med stormsteg.
Vinterbarn...
Så mycket fin adventsbelysning....
Idag var jag i affären redan klockan sju för att hinna fixa så mycket som möjligt och nu är klockan halv tio när vi öppnar och det börjar äntligen ljusna.

Tänk vilket ljus vi hade i måndes när solen lös och frosten glittrade.
Fler sådana höstdagar tack.
De är magiska...Man blir så lycklig av ljuset.

Nu ska jag börja med att göra dekorationer.

Vi ses.

Kram från mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så mycket mys och stämmning... underbart !
/ Hälsningar Vendela

Tulipa sa...

Ja visst är det härligt! Och upplyftande mysigt i grå/ruskväder.

Önskar dig en fin helg!

Kram Mariette