onsdag 18 september 2019

Unicorns och Hollands glimtar med julinspiration


Ni som brukar läsa här kanske minns att jag var i Holland och köpte in varor i vintras.
NU,
 har det anlänt och igår var vi och hämtade mina varor som stod på mannens jobb eftersom det var de som köpt in största mängden och jag fick chansen och lyckan att följa med.
För det var ju ett litet äventyr och vi blev så lyxigt emottagna och uppvaktade de dagarna vi var där.

En del är ju då jul av mina inköp därifrån.

Men jag köpte en del annat också.
Bla tyckte jag de hade så fina barnsaker som verkligen föll mig i smaken och som jag hoppas ni också gillar.
Roligt med en leverantör som inte "alla andra" säljer av.

(jag vet att de bla säljer till ett stort inredninsgföretag som har butik på NK, de säljer alltså till stora återförsäljare och jag fick ju liksom hänga på här annars hade självklart min butik varit för liten...)


Dessa unicorns är ju så fina!!!
Och supermjuka och goa.

Finns i nätbutiken.


Finns i rosa och vitt.

Man vill ju nästan adoptera dem...😂
Drömmigt söta.😍


Slänger in några bilder i repris (tror jag visat dessa...)  från när vi var på inköpen i denna magiska värld i Holland.
Wow alltså...det var helt fantastiskt.


Mycket unicorns och hästar i de söta flickiga rummen...
😍


Pastelldrömmigt och sago landskap...


Saglikt var ordet...



Så här ska jag klä granen hemma i år...
😉😂

Här inne i dessa olika temarum/världar så försvann dagarna snabbt kan jag säga...
Vilket jobb de lägger ner på att bygga upp detta.

Så imponerande.😍😍😍


Lite mera cozy style med påkostad herrgård/lantlivs känsla.



Mycket exponerinstips här.

Jag vet att de som vi reste i sällskap med hit, de tar i princip hela sin julskyltning härifrån och köper då hela konceptet i princip rakt av baserat på en av alla idèer som de byggt upp världar av här.

Påkostat!
Men så är det också väldigt kända för sin julskyltning i storstaden de har företaget i.


Kram!

Inga kommentarer: