lördag 28 september 2019

Diamond


Denna helgen är det hortensior, gräs och nyponkvistar som fyller vaserna i huset.
Tänk så mycket det gör för helheten med bara lite blommor i en vas.

Pricken över i! 

Och det tycker jag så klart att ljusslingor också är.😊
Speciellt nu när det blivit höst och mörkret kommer så tidigt.

Packade upp "Diamond" ljusslingor häromdagen och en får hänga här i fönstret i stora rummet.
De är så fina!
Och bra längd om man vill smycka ett fönster!

Nu har idag jag lagt in dem i nätbutiken också.


Började denna dagen med att se att någon kört på och repat min bil...
Ja inte det roligaste ju.
Ganska rejält repat och man ser att det är nyligen gjort men jag har ingen aning om det kan ha skett igår...då såg jag det inte i alla fall fast att jag gick samma sträcka mot bilen...
Men egentligen spelar det ju ingen roll.
Någon har gjort det och sedan bara kört.
Tråkigt.


Som jag älskar detta fönster hemma...



Här blev det också en vas med hortensia...



Och ännu en ny sjal som kom häromdagen.
Mönstrad med curryfärgad kant.



När september regnet stod som spön i backen igår kväll var det mysigt att vara inne med tända ljus...
😊


Trevlig helg!
💜

Inga kommentarer: