tisdag 17 september 2019

Kalla vindar och höstdimma.



 Det har blåst i dagar nu känns det som.
Hösten är här med besked 
och om det är något jag gillar så är det pulsvärmare.😍
Därför blev jag så glad när jag såg att en av mina leverantörer hade det.

Supermjuka och goa och snygga.
😊

De finns i nätbutik och butik i vintervitt, beige och svart.


 Jag har precis kommit från sjukgymnasten så jag känner mig lite mör...😌
Har fått tre olika övningar i läxa så nu gäller det att köra på med dem.
Eventuellt skulle jag haft återbesök redan på torsdag, tisdag idag ju...😌, och då hade jag fått göra min läxa eeextra mycket, stenhårt med andra ord.
Men nu sköt vi på det några dagar.
Ska bli intressant att se om detta kan hjälpa mot min värk.
Det känns väldigt bra i alla fall att vara igång.


Fint med lite skimrande trådar i...



Vi har fått hem en ny oval hängande ljusstake från By On Design.
När jag gick en runda igår kväll tog jag hem en liten kvist och satte på...
Tänk vilken skillnad en sådan liten sak gör.

Idag morse var det alldeles höstfuktigt på fönstret.





Annars idag, 
en stor del av dagen har upptagits av telefonförsäljning..
Ja det är inte jag som ägnar mig åt det, jag är i detta fall kunden😓, men fasen så fult det är att luras genom att låtsas som att man måste göra någonting åt ett abonnemang när man inte behöver det...
Och så jobbar detta företag åt ett bolag som man är kund hos redan och säger att de ringer från det stora bolaget.
Alltså det är så tråkigt att man ska behöva vara så misstänksam, vilket jag redan är mot alla som försöker sälja något via telefon.
"Men ni måste förnya ert abonnemang annars går det ut..."och så var det visst inte.
Och så låter detta stora bolag ett mindre bolag göra så här...
Alltså det är så trist.

Sen ska man forska och kolla upp hit och dit och ställa saker till rätta...
All tid som det går åt i onödan det är ju bara surt.

Men det viktiga är att det rättats till och återställs till det vi hade och som var bra.
Vi fick till och med billigare månadskostnad efter att allt granskats och gått igenom.
(med samma gamla bolag och inte det nya som skulle sälja in ytterligare på ren bluff)

Puh.

Ha det bäst!

Kram!

Inga kommentarer: