torsdag 19 september 2019

Hjärtan och höstkransarnas tid.


Höstkransarnas tid är här.

Det känns välkomnande och vackert.

Och aldrig finns det väl så mycket fint att skapa med som nu...


Jag binder, som ni vet, kransar i butiken men eftersom allt är en färskvara så kan man inte vara säker på att "få en krans" om man skulle komma förbi och tänker köpa en.
Det beror både på tid och tillfälle om det finns till salu just då eller om andra varit före och jag inte hunnit göra upp nya.

Idag fotade jag dessa gjutjärnshjärtan.


De finns i två storlekar och förutom att lägga som dekoration i grupper och vid arrangemang så tänker jag att de är väldigt fina att lägga på en älskad och saknads grav.

Hjärtanen är som sagt i gjutjärn och de är i svart/guld och finns i två olika storlekar.

Hittas i nätbutiken.


Igår tog jag mig i kragen och sprang en runda...
Jag har ju verkligen sackat efter med det och kondition är definitivt en färskvara men vad ska man göra när man har för ont för att springa mycket.
Ta det lite lugnare är väl det enda alternativet, men lite måste man ändå vara envis och hålla igång också att springa tänker jag.

Man får göra sitt bästa.

Jag har mina övningar nu jag måste göra från sjukgymnasten så det är bara att träna på och hoppas det ger resultat.


Höstmys.
Viktigt!
Eller hur?
😍


När jag svängde in på jobbet idag morse så satt dessa söta fåglar här i rabatten.
Var bara tvungen att försöka ta kort på dem...
Men som alla vet, att ta kort på fåglar är i princip omöjligt för det stannar ju inte när du tar upp kameran direkt...
😂
Jag vevade ner rutan och stack ut kameran men närmre kom jag inte...
Skulle haft ett bättre objektiv...
😉

Men jag var ändå förvånad över att de inte flög iväg bägge...


Fullt sjå hade den lilla fågeln med att försöka plocka mat ur vallmokapslarna framför...
Fast den blev lite störd av mig...😊


En beställning till idag.

Kram och fin torsdag!
💚

1 kommentar:

Andersson Jesica sa...

Godvänner, jag heter Antonio Laura från Lund-Sweden, jag är läkare av yrke, 45 år. Läs mitt sanna livsvittnesbörd, jag har en positiv avsikt att denna information kommer att hjälpa någon att läsa den här artikeln just nu. Efter att ha varit i ett förhållande med Abeg Erickson i flera år, han gick upp med mig, men jag ville ha honom tillbaka så mycket, för jag älskade honom , Jag frågade honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag har förklarat att jag hellre skulle kontakta ett stavar som kan hjälpa mig att stava det tillbaka, men jag hade den typen av person som aldrig tänkte på en stava inget annat val än att prova, jag mailade stavningskanalen och han berättade för mig att det var ett problem innan tre dagar, han kastade Love stavningsdelen i luften och förvånansvärt andra dagen var det omkring 6.00. Min ex-kärlekspartner ringde mig på min mobiltelefon, jag blev så förvånad över att han svarade på telefonsamtalet och han var så ledsen för allt som hände . Jag var så glad att vi började leva tillsammans lyckligt. (dr.oduduwaspellcaster@gmail.com)